Kalorynka Partner SHAPE                 Skontaktuj się z nami!

Nie pamiętasz hasła?

Dieta

Zasady zdrowego grillowania

Lato to cudowny czas wypoczynku, regeneracji zmęczonego ciała i duszy. Większość rodzin spędza wolne chwile nad brzegiem jeziora oddając się przyjemności picia schłodzonych napojów i jedzenia grillowanych potraw... Jednak czy pozornie zdrowy posiłek jest dla nas w pełni bezpieczny? Czy 1 kiełbaska szkodzi Twojemu zdrowiu tak samo jak 20 wypalonych papierosów? Więcej

Placeholder

Dlaczego warto jeść warzywa?

Kolorowe, smaczne i zdrowe - takie są warzywa. Rewlacyjnie komponują się w sokach, sałatkach, zupach czy daniach głównych. Ich nieoceniony potencjał zdrowotny sprawił, iż naukowcy zachęcają nas do warzywniakomani :) Warzywa i owoce powinny stanowić podstawę naszej codziennej diety. A czy Ty dbasz o to, aby każdy Twój posiłek zawierał te drogocenne źródła witamin? Więcej

Placeholder

Przywitaj wiosnę dietą bogatą w witaminy!

Wiosna to czas porządków nie tylko w naszych domach. Warto "posprzątać" nasze ciało i umysł :) Wraz z pojawiającym się słońcem nabieramy energii do działania. Wykorzystaj ten czas i zadbaj o dietę. Zaproś na swój wiosenny talerz ... antyoksydanty. Witaminy te są kluczem do zdrowia, zdrowej cery i energii. Które produkty są ich najlepszym źródłem?Więcej

Placeholder

Wiosenne warzywne rewolucje

Ciepła i słoneczna pogoda, przejażdżki na rowerze i spacery, a na straganach świeże owoce i warzywa. To znak, że wiosna już tuż tuż.... Więcej

Placeholder

Właściwości lecznicze imbiru

Imbir jest jedną z najstarszych roślin przyprawowych i leczniczych. Według wierzeń Chińczyków - imbir sprzyja zachowaniu szczęścia. Według naszych obserwacji jego fantazyjne kształty i smak pobudzają wyobraźnię i zmysły. Szerokie zastosowanie w kuchni i wpływ na ogranizm człowieka powoduje, że imbir doceniany jest na całym świecie, szczególnie w mroźne, zimowe wieczory. Więcej

Placeholder

Wzmocnij odporność dietą !

Układ odpornościowy człowieka ma za zadanie chronić organizm przed czynnikami zewnętrznymi. Największą rolę w obronie przed obcymi antyganami odgrywa przewód pokarmowy, to właśnie on stanowi największy organ układu odpornościowego. Nasza odporność zależy od uwarunkowań genetycznych, wieku, kondycji zdrowotnej, stresu oraz diety. Dlatego abyśmy mogli cieszyć się zdrowiem przez całą zimę powinniśmy wzbogacić naszą dietę w wielonienasycone kwasy tłuszczowe z rodziny n-3 i n-6, witaminy i składniki mineralne oraz przeciwutleniacze. Immunomodulacja tych składników polega na oddziaływaniu na barierę jelitową błon śluzowych, aktywność komórek obronnych oraz odpowiedź zapalną.Więcej

Placeholder