Kalorynka Partner SHAPE                 Skontaktuj się z nami!

Nie pamiętasz hasła?

Jak szybko (i bezboleśnie) pozbyć się oponki

Ćwiczysz, ćwiczysz, a efektów nie widać? Wkrótce się to zmieni. Kalorynka zna skuteczny sposób na spalanie zbędnego tłuszczyku!


Najnowsze badania wykazują, że bardzo intensywne i krótkie treningi dają większe efekty niż dłuższe treningi o umiarkowanej intensywności. Wystarczy dać czadu przez 90 minut w tygodniu. Podpowiadamy, jak w tym czasie spalić zbędne kilogramy.

1. Turbo rozgrzewka
Nie trać czasu na długą rozgrzewkę - to pozwoli ci zaoszczędzić siłę i czas na zasadniczą część treningu. Chwyć skakankę i przez minutę intensywnie skacz przyciskając łokcie do boków ciała. Albo zrób energicznie kilkanaście pajaców (pamiętasz, robiłaś je na wf-ie? :-)). Podczas tych ćwiczeń intensywnie pracują zarówno ręce jak i nogi, co szybko zwiększa ciepłotę ciała i pozwala przygotować je do dalszego wysiłku.

2. Dodaj ciężarki
Zwiększ intensywność trenigu ćwicząc z hantlami lub z... butelkami z wodą. Z im większym obciążeniem będziesz ćwiczyć, tym więcej spalisz kalorii. A o to przecież chodzi, prawda?

3. Skup się
Myśl o wykonywanym ruchu (jak go poprowadzić i gdzie zakończyć), o tym, jak pracuje ćwiczona partia mięśni. Dzięki temu twoje ruchy staną się celowe, a skuteczność ćwiczeń - większa.

4. Krótko, szybko
Biorąc udział w intensywnym spinningu trwającym 20 minut spalisz więcej tkanki tłuszczowej niż jadąc na rowerze stacjonarnym w wolniejszym tempie przez godzinę. Badania prowadzone w Australii pokazały, że w ciągu 15 tygodni uczestnicy takiego spinningu spalali nawet trzy razy więcej tkanki tłuszczowej niż jadący w wolniej ale dłużej!

5. Dużo mięśni
Wybieraj ćwiczenia, które angażują jak największe grupy mięśni. Wypróbuj na przykład Nordic Walking, gdzie podczas chodzenia z kijami zaangażowanych jest 90% mięśni ciała - to o 20 % więcej niż podczas biegania!

6. Przyspiesz
Spalisz więcej kalorii, jeśli podkręcisz tempo wykonywania ćwiczeń. Szybsze unoszenie nóg, rąk czy robienie brzuszków pozwoli spalić nawet 70 % więcej tkanki tłuszczowej. Łoł!

7. Włącz muzykę
Do treningów wybieraj utwory, które mają między 128 a 145 BMP bitów (pojedynczych uderzeń) na minutę. Poruszanie się w ich rytmie nakręci cię do wysiłku i pozwoli ci utrzymać odpowiednią intensywność ćwiczeń. Wypróbuj:
• Give Me Everything, Pitbull ft.NeYo, Afrojack & Nayer - 134BMP
• Only Girl, Rihanna - 136BMP
• Loca, Shakira ft. Dizze Rascal - 130BMP.


tekst: kalorynka.pl