Kalorynka Partner SHAPE                 Skontaktuj się z nami!

Nie pamiętasz hasła?

Fitness

Nordic Walking - to więcej niż spacer

Nordic Walking to doskonała forma aktywności w wiosenne poranki i wieczory. To spacer po zdrowie, więc chwyć kijki i maszeruj ile tchu ... :) Trudno wyobrazić sobie coś przyjemniejszego od zapachu trawy, śpiewu ptaków i lekkiegp podmuchu wiatru. Taki spacer nie tylko wpłynie pozytywnie na Twoje ciało, ale także emocje. Więcej

Placeholder

Jak uwolnić się od zakwasów?

Poznaj możliwości walki z zakwasami!  Często się zdarza, że jest już za późno na zapobieganie, bo właśnie wróciliśmy z siłowni po ostrym treningu i ból mięśni jest już odczuwalny... Co wtedy? Głowa do góry - jest kilka sposobów na złagodzenie bólu i odzyskanie lepszego samopoczucia! Spróbuj choć jednego z nich, a na pewno poczujesz się lepiej.Więcej

Placeholder

Zakwasy czy potreningowy ból mięśni?

 Znasz to uczucie nieprzyjemnego bólu mięśni tuż po intensywnym wysiłku? A może to przykre uczucie towarzyszy Ci nawet przez kilka następnych dni po zakończeniu ćwiczeń? Czy jest sposób by temu zapobiec? Więcej

Placeholder

Aktywność fizyczna diabetyka - jakie ćwiczenia są odpowiednie?

CUKRZYCA TYPU 2 Jaka aktywność fizyczna jest dla Ciebie odpowiednia? Cukrzyca jest jedyną w historii choroą niezakaźną uznaną przez ONZ za epidemię, a przez Światową Organizację Zdrowia jest wymieniana wœród najpoważniejszych zagrożeń naszego wieku. Epidemiologia cukrzycy jest bardzo niepokojąca, według danych za 2013 rok, na cukrzycę choruje 3 mln osób, z czego aż 1/3 z nich o tym nie wie. Podkreślić należy, że 90% przypadków cukrzycy stanowi cukrzyca typu 2, której występowanie jest silnie powiązane ze stylem życia, dietą i aktywnoœcią fizyczną.Więcej

Placeholder

Nogi do nieba

Marzysz o długich i smukłych nogach? Wystarczy, że będziesz wykonywać to ćwiczenie.  Więcej

Placeholder

10 ćwiczeń, które możesz wykonać przy biurku

Ćwiczenia wykonywane w pracy wcale nie muszą być uciążliwe. Pamiętaj, że za biurkiem spędzasz około 8 godzin, jeśli doliczymy do tego czas przeznaczony na dojazdy do pracy oraz wieczór na kanapie, przed telewizorem liczba godzin w pozycji siedzącej drastycznie wzrasta. Więcej

Placeholder